4 důvody proč je kvalitní web prezentační stránka důležitá
1. Web prezentační stránka je novodobá vizitka
Přijdete na podnikatelské setkání, kde se navzájem s jinými lidmi představíte a vyměňujete si vizitky. Bohužel, papírové vizitky jsou ve srovnání s web stránkou tak neefektivní, jako billboardy vůči digitální reklamě, která ví, na rozdíl od billboardů, přesně zacílit vaši klientelu, a tedy přesně cíli i vaše peníze za oslovení potencionálního klienta. V době smartphonů jsou již papírové vizitky za zenitem. Mají totiž malý prostor na poctivé informování o vašich službách a produktech. Také jen málo z vizitek, které rozdáte, se dočká zpětné vazby od klienta tím způsobem, že si klient dá tu námahu zjistit si o vašich službách více. Naopak, webová stránka mě tu výhodu, že můžete klientovi hned při setkání navrhnout, aby si ji ihned vyhledal a měl ji v mobilu. Můžete mu navrhnout, aby si při troše volného času mohl podívat, kde najde násobně více potřebných informací důležitých k uzavření obchodu mezi vámi a klientem. Webová stránka vám zároveň šetří čas, protože se nestáváte neustálým informátorem o vašich službách a cenách za ně, ale pracujete už jen s odfiltrováním klienty, kteří si prošli vaše podmínky a pokud vás kontaktují, zřejmě mají vážný zájem o vaše služby.
2. Víte ní oslovit klienta kdykoliv a kdekoliv
V dnešní době už nemusíte číhat na situace, kde se bude dát klient oslovit. Webová stránka je vaše internetová prodejna, showroom resp. vizitka, přes kterou se potencionální klient o vás vše potřebné dozví. V momentě, pokud máte webovou stránku, můžete potenciální zákazníky oslovit přes internetovou reklamu kdykoliv, když jsou na počítači nebo mobilu například i u nich doma v obývacím pokoji, nebo v obchodě, když stojí v řadě u pokladny. To Vám vytváří nové možnosti jak oslovit potencionálního klienta, čehož důsledkem je přirozeně nárůst zájmu, a tedy v konečném důsledku, tržeb a zisku.
3. Pokud máte produkt, který víte prodávat mimo své lokality víte ho pak jednoduše prodávat i do celého světa.
Jste grafické studio, poskytujete reklamní služby nebo poskytujete odborné poradenství? Internet nemá hranice, takže je dobře využít celý potenciál možnosti dodání vašich produktů. Na lokálním malém trhu potřebujete tvrdě dřít a být mezi nejlepšími, ale pokud si zvětšete mnohonásobně svůj trh, třeba celé Slovensko, stačí Vám někdy jen kapka a vyděláte více s menší námahou. Velký trh také přináší velké možnosti, proto v případě, že poskytujete nadstandardní služby trh Vám to vrátí ve formě peněz ve vaší peněžence.
4. Kvalitou zpracování web stránky komunikujete i kvalitu vašich služeb.
Naopak nekvalitní prezentační stránkou můžete v očích klienta snižovat atraktivitu produktu a důvěryhodnost vašich služeb. Jsou to spojené nádoby a prezentační stránka je jako servírka v restauraci. Je to první kontakt se zákazníkem a na ní stojí a padá uzavření obchodu. Záleží jen na tom, jak web stránka působí na potencionálního klienta a jak s ním komunikuje či klient se dozví vše, co potřebuje vědět k tomu, aby se správně rozhodl.
Máte ještě otázky ohledně prodeje na internetu? Viz naše blogy a podcasty. Určitě na nich najdete odpověď. Pokud jste si je nevšimli zavolejte nám nebo napište! Rádi Vám pomůžeme.